Dershane Günlüğü-2


Bundan bir önceki Dershane günlüğümde vardı :). Onun üzerinden bir süre geçti yazmadım 2.yi yazıyorum şöyle bir karar aldım güzel geçen günlerimi yazacağım :). Neyse çok sıkmadan anlatayım;

Abiler derse ne ile başlamıştık hatırlamıyorum he pardon biyoloji ile başladık derse aslında benim biyoloji sevdalısı olduğumu ben yeni öğrendi bugün :). Daha sonra dersimiz Fizik oldu Fizik dersine girince hocamız bizi güldürür bugün yine öyle oldu bana soru sordu evet dedim :), yandaki arkadaşa sordu evet dedi, öbür arkadaşa sormadı ama onuda takdir etti :). Hocam onlar bildi deyince, olsun sende boş boş konuştun gibi güzel bi cevap verdi :).

Onun haricinde çok iyi bildiğim Taban aritmetiğini gördüm :). Hatta başlık yazılırken dedim hocam bu soruları ben cevaplicam :). Ve öylede oldu. Arkadaşlar soruyu yazarken ben cevabı verdim :). Dedim ya en güzel günüm bugündü diye :). Geometri dersine geldik sıra eh oda iyi gitti gibi abiler geometride berbatım ama bugün test çözerken ilk geometri günümden çok farklı olduğumu fark ettim. İlk gün boş boş bakıyordum hocanın suratına bugün uğraşmak istedim. Gelişiyorum :). Onun haricinde Hocamın Programlamayla haşır neşir olduğunu öğrendim. Oda Vb.NET ile ilgileniyormuş. Sonra işte zil çaldı çıktık eve geldim başka ne yapabilirim abiler :)…

Selametle 🙂

Bir Cevap Yazın

