Dershane Günlüğü – 4


S.A. Abiler bugün dershane vardı işte geometride bugün test çözdük kendi basima yaptim arkadan bakmadım cevaplarına :). 17 soru 11 dogru çıktı 6 taneside boş yapamadım :). Geometrici ile aram iyiydi bugün. Matematik hocamız arkadaşların adlarını hatırlayamıyordu bugünde sordum dedim hocam bu arkadaşın adı ne tam cevap vercekti dedi benim adım ne? Faka bastırdı beni :). Coğrafya vardı sıkıcı geçti. Yok lan coğrafya dündü bugün ne vardı bi hatırlayayım. Sabahtan biyoloji sonra 2 saat kimya sonra 1 ders matematik 1 ders geometri bitti işte. Neyse blogcum arkadaşlar abiler. Video çekimleri beni bekler twitter’imede yazdım upload çok zor ya 3 saatte %68 oldu Khorasan abi gör bunları :P. Neyse abiler bu kadar işte.

Bir Cevap Yazın

