Dershane Günlüğü – 5


S.A. Efenim bugün 5. dershane günlüğü yazmakla meşkülüm :). Sabah 8.30’da girdik derse işte okuldan bi arkadaş yazılmış bizim sınıfa gelmiş zavallım :). Görünce gözlerim faltaşı gibi açıldı hehe :). Sonra işte bi dakika ne dersleri vardı evet evet kimya vardı o derse girdik işledik bişeyler, sonra matematik dersi vardı 2. ders onda’da bişeyler işledik işte. 3. Ders Türkçe dersiydi bize ödev olarak verilen testleri istedi hoca tabi onlarıda verdik iyi dedi hoca YGS’de TS’den full istiyorum senden dedi. Sonra hangi dersti lan, dur dur evet unutmadan yazayım sosyaldi 4. ders. Son derse geldik yani 5. ders bu dersimiz fizikti, arkadaşa zavallı dedim ya bu ders yüzünden gülecek ve karnı ağrıyacaktı.  Nitekim öylede oldu :). Hoca çok komik abi ya. Sonra işte ders bitti eve geldim sandınız dimi? Doğruyu söyleyin :). Sonra etüt için bekledik saat 16:00’da evde oldum. Sınıftaki bir arkadaşın bizin mahalleden oldugunu, hatta eskiden yani 1. sınıf-8. sınıf bizim okulda okudugunu ögrendim. Bir kız bu kadarmı değişirmiş ya. Tanıyamadım aslında hala hatırlamıyorumda hatırladım dedim şiiit çaktırmayın öğrenirse yakar 🙂 Hatırladım tamam dedim. 8-B’ye gidiyormuş o ben 8-A gidiyordum o bildi bak ben bilemedim hala hatırlayamıyorum arkadaşlara sorucam şimdi :). Neyse abiler bu kadar yeter değil mi?. Günlük gibi oldu. Lan zaten günlüğü başlık be 🙂

Bir Cevap Yazın

