Hala windows diyormusunuz yahu?


Abi çok garip ya hala vindoz’u övenler var :). Şöyle birşey var bu mesajı chip online forumlarında tartışırken gördüm. Çok anlamlı bir mesaj olmuş.

“Linux sürümlerini sıklıkla güncelliyor, güvenlik açığı riski daha aza indirgeniyor. Birde vindoz’a bakarsak 4-5 yılda bir güncelleniyor yani yeni sürüm geliyor o sürede sistemin bütün açıkları yayılıyor. Ve en ilginci ise şu Linux’da önceki sürüm mü yeni sürüm mü daha iyi tartışmasını yapamazsın yapmak istemezsin. Çünkü yeni sürüm öncekinden dahada iyi oluyor. Ancak bugüne bakacak olursak hala Vindoz XP’mi Vista mı Vindoz 7 mi tartışmaları devam ediyor. Kimi kesim hala Vindoz XP’den vazgeçebilmiş değil. Bu tartışmalar hala sürebiliyorsa en iyisi Linux’tur.”

Ve çok ilginç olanıda şurada yayınlanan istatistiki veriler :).

Microsoft’u zengin edipde gönül rahatlıgıyla her siteye giremiyorsunuz 🙂 Ya clickjacking olayı varsa? Ya keylogger yersem. Ya JS ile download edilir ve çalıştırılırsa bazı dosyalar. Vs.

Olum bu kadar para verdik lan bişe olmaz dimi gibi soruları Linux’da sormak nadirdir oda kullanıcı virüsleri kendisi yapmayı deneyecek onada Linux izin vermez :).

Vindozda AV’lar engellenebiliyor, Linux’da bu imkansız çünkü Linux için AV’a pek gerek yok :)…

Neyse belki devamını yazarım 😀

Selam ve Dua ile

2 comments on “Hala windows diyormusunuz yahu?

  1. Çok iyi çok iyi 🙂 Firevır Linux 🙂 Haberleselim de KuaDyum falan.toplantı yapalım.Çok güzel fikirlerim var 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s