Yaramaz Çocuk…


Evet yaramaz çocuk sevmiyorum seni. 5 yaşında olabilirsin, küçükte olabilirsin aklın kesmiyorda olabilir ama sevmiyorum seni. Tamam tatlı olabilirsin. Ama telefon kablosundan ne istedin be? Hadi onuda geçtim tamamda benim ilaçlarımı neden yere döktün? Şişedeki şurupları kırdın? Ameliyata kadar bitmeliydi onlar. Ameliyatı erkene çektin aferin. Ameliyat olacağımı söylemişmiydim? Sanmıyorum :). Hı bu arada o çocuk harbi yaramazdı. Kas gevşeticim vardı yarısını ağzına sürmüş. Birazını yutmuş. Laptop’un camını kıracaktı odadan attım. Ağladı girdi içeri bu sefer Masaüstü PC’nin klavyesine abandı yine attım yine ağladı bu seferde aldırıldı içeri Annesi ! ve Annem ! sağolsunlar. Bu sefer elinde bir çikolata ile gelmiş çikolatayı yedi Monitörü öptü. Yine attım bu sefer bağırdım göndermeyin şunu içeri diye. Komşu felan dinlemedim ne yapayım yani. Neyse sonra annesi bozulmuş olacak ki gitti. Annemse oğlum neden saygısızlık ettin dedi. Anneme utanarak cevap vermek durumunda kaldım “Ben çocuk bakıcısı değilim, ‘Yaramaz Çocuk’ istemiyorum odamda” dedim neyse Kurtlar Vadisi Pusu’yu izledim ATV ile değişmiş biraz gelecek haftayı gösterdi ilk defa. Saçma olmuş. O derece askeri düzeyde korunan üsse elini kolunu sallayarak giriyor. Her zaman haberdar aron daha önceden haberdar olamıyor. Vs. işte polat her zamanki gibi vuruyor… Neyse dertliyim dostlar. Yazsam kitap olur, yazmasam blog olur.

Bir Cevap Yazın

