Blogilo :)


Selamlar 🙂 birseyden bahsetmek istiyorum Windows kullandigim donemlerde bloglama konusunda bana en cok zevk veren islerden biriside Windows Live Writer idi. Sebebi ise tarayıcıyı açma zahmetinden vs. kurtarıyordu. Tabi mevcut olan Windows’ta agirdi yine bu islemler… Simdi Pardus 2011 uzerinden Blogilo yazilimiyla bu yazimi yaziyorum yine ayni rahatligi duyuyorum fakat farklida birsey var 🙂 Hiz… Gercekten hizli… Windows Live Writer performansi goz onune alinirsa gercekten cok hizli. Benim size onerim eger Pardus kullanicisi iseniz butun herseyi birakip bu yazilim ile bloglamaniz… Paket Yoneticisinden Blogilo olarak aratmaniz yeterlidir. Neyse bu yazimi bunun icin yazmistim… Cidden su an agir bir isin altindayim birde gidip tarayiciyi mi acacagim diyorsaniz ve bu arada blog yazsam hic fena olmaz dusuncesinede sahipseniz bu yazilimi kurmanizi oneririm. Bu arada Size birde Pardus-wiki’den gelen blogilo yazilim linkini vereyim bunu vermezsem olmaz :).

http://tr.pardus-wiki.org/Blogilo

Bir Cevap Yazın

