Kendine zaman ayirmak…


S.A. Kendi kendine zaman ayirma konusuna uzun uzun deginmeyeceyimde aklima geldi karalayayim dedim.

Hepimizin hayatta hobileri olabiliyor. Bunlari soyle nitelendirirsek… Basketbol,Futbol,Bilgisayar oyunlari, Programlama… İşte bende kalın olarak belirttiğim kısımla ilgileniyorum. Sürekli bu iş üzerinde yoğunluğum var. Genç yaşta belkide bu yükün tamamını almaya çalışmak orantısızlık yani hata olacaktı. Olduda… Sürekli program yazarak kendimi, çevremi tanıyamaz hale geldim. Sinir stres vs. Acaba kendime zaman ayirmak gibi isleride yapabilir miydim? Yapabilir miyim?… Buna hala vakit var degil mi? Bende iste bunu anlatiyorum… Ne kadarda sacmaladim… Ama burasi sizin gercek hayatiniz degil… Burasi sadece sanal dunyaniz… Sizi bekleyen gercekler disarda… Dun bi arkadasimin konusmalarindan sonra bir daha bu guzel gunleri yasayamayacagimi dusundum… Gercekten insan kendine zaman ayirmali… Eve kapali kalip ya da surekli bir olguya esir olup çevren oluşan diğer farklı güzel şeyleri görmek lazim. Sürekli aynı yemeği tatmak yerine farklı tatlarada bakmalıyız… Elbette bir mesleginiz olacak… Belkide bugun hobiniz olan isler yarin mesleginiz olacak… Ama hobi olarak yaptiginiz is meslek olunca hayat monoton oluyor, rutinlesiyor… O yuzden herseyi tadinda birakmak bazan en iyisi olabilir…

“Tum guzellikler kaybedilince anlasilir. Guzellikleri kaybetmeden onlari sahiplenmeli insan…”

Okudugunuz icin tesekkur ederim (:. Birde beni RSS Reader’ine ekleyen dostum yorumla bildirirsen sevinirim (:

2 comments on “Kendine zaman ayirmak…

Bir Cevap Yazın

