TFF’den UEFA’ya mektup


Bildiginiz gibi kucak dansi yapan bi kurum, mektuplasiyo kucak dansi yaptigi kisilerle. Simdi UEFA’ya Turkiyedeki son durum hakkinda bilgi verdi. TFF durumu iyice ozetlemis, YALAMIS, yutmus ve YALAYIP, yutmasindan oturu UEFA’ya bir mektup yollamis. Diger bi deyisle “biz iıfiyı miktip yillidik, zigde bi kidir bisirili bi tikim ilmilirini inliyimidik” O mektubun icerigi soyle bakiniz;

Okumaya devam et

ALEX Sadece Bir Yildiz Degildir.


Alex..
geldi‚ oynamaya başladı‚ sağla attı‚ solla attı‚ kafayla attı‚ frikikten attı‚ rövoşata ile attı‚ attığından fazlasını attırdı ve efsane oldu..

Bununla da kalmadı‚ bir çok futbolcuyu ve sözüm ona yorumcu olan ve aslında O´nu ve başarısını çekemeyen futbolcu eskisini de çöpe attı beş senede..

İliç geldi Alex´den iyi dediler.. Nerede?.. Çöpte..

Lincoln geldi 5 Alex eder dediler.. Nerede? Çöpte..

Ricardinho geldi Alex´den iyisini aldık dediler.. Nerede? Çöpte..

Tello geldi 10 tane Alex eder dediler.. Nerede?.. Çöpte..

Alanzinho geldi Alex´in hızlısı geldi dediler.. Nerede? Kulübeden çöpe doğru gidiyor..

Neymiş kardeşim bu adam??

Neymiş??

Altın standart.. Yahu herkes kendini ya da elindekini O´nunla eşitlemeye çalışıyor‚ ama nafile..

Bir de bu teorileri ortaya atanlar var ki onlar hakikaten zavallı ve Fenerbahçe´yi çekemeyen çapulcular..

Alex her sene onları da çöpe atmaktan bıktı‚ onlar haala dır dır vır vır konuşmaktan bıkmadılar..

Ama az kaldı‚ yakındır‚ hepsi kıskançlıklarından solucan gibi kıvrıla büküle geberip gidecek.

Ve biz hepsine katıla katıla gülmeye devam edeceğiz..

E-Mail Adresimi Arayan Kişi


E-mail adresimi arayan kişi, bu yazı altından yorum atarsa yorumunu yayınlamayacağım. O yorumla birlikte belirttiği adresi bizzat ekleyeceğim. 😉

Ya da şu adrese belirtsin. Kim olduğunu ve e-mail adresini

aligoren(et)linuxmail.org

Aramak yerine sorsan CW’den ya da twitter araciligi ile… (: daha kolay olmaz miydi? 😀

Dipnot:

cwsuskun@hotmail.com adresim falan yoktur belirteyim.

2 adresim vardir. Birisi zaten CW’den cogu kisinin bildigi adresimdir.

Digeri ise sadece cevremdekilerin bildigi. (:

Belirtirsen adresini soylerim.

DDili.org


Merhabalar, sizlere bir site tanitacagim. Oyle boyle degil 🙂 ciddi abartmiyorum. online kutuphane. Sitenin başında Silicon Valley’de bulunmus bir Turk 😛

Ali CEHRELİ. Yillardir ceviz.net’i takip edenler bilirler kendisinin ne denli bir usta oldugunu. Gerci eski ceviz hesabimi hatirlamadigimdan son 2 yildir yeni hesaplayim :D. Herneyse 🙂

Siteyi tanitalim hemen, D Programlama dili hakkinda Turkce kaynak olusturuyor. Aslinda tek kaynak diyebiliriz. Cunku su anki durumlarda burasi gibi destek verecek yer yok. Olmasinda zaten (:. Web catisi bile var :). D ile yazilmis saniyorum ki site yine d dili ile yazildi. Yav Neyse size D Dilinin onemini soyle aciklamak gerekiyor.

Neden D?

Ali abi yani adaşım abi guzel cevirisini bizlerle paylasmis. C ve C++ nasil farkliysa artik C++ ve D oyle farkli olacak.

Yazi dizilerim deva edecek benim.

Kendine zaman ayirmak…


S.A. Kendi kendine zaman ayirma konusuna uzun uzun deginmeyeceyimde aklima geldi karalayayim dedim.

Hepimizin hayatta hobileri olabiliyor. Bunlari soyle nitelendirirsek… Basketbol,Futbol,Bilgisayar oyunlari, Programlama… İşte bende kalın olarak belirttiğim kısımla ilgileniyorum. Sürekli bu iş üzerinde yoğunluğum var. Genç yaşta belkide bu yükün tamamını almaya çalışmak orantısızlık yani hata olacaktı. Olduda… Sürekli program yazarak kendimi, çevremi tanıyamaz hale geldim. Sinir stres vs. Acaba kendime zaman ayirmak gibi isleride yapabilir miydim? Yapabilir miyim?… Buna hala vakit var degil mi? Bende iste bunu anlatiyorum… Ne kadarda sacmaladim… Ama burasi sizin gercek hayatiniz degil… Burasi sadece sanal dunyaniz… Sizi bekleyen gercekler disarda… Dun bi arkadasimin konusmalarindan sonra bir daha bu guzel gunleri yasayamayacagimi dusundum… Gercekten insan kendine zaman ayirmali… Eve kapali kalip ya da surekli bir olguya esir olup çevren oluşan diğer farklı güzel şeyleri görmek lazim. Sürekli aynı yemeği tatmak yerine farklı tatlarada bakmalıyız… Elbette bir mesleginiz olacak… Belkide bugun hobiniz olan isler yarin mesleginiz olacak… Ama hobi olarak yaptiginiz is meslek olunca hayat monoton oluyor, rutinlesiyor… O yuzden herseyi tadinda birakmak bazan en iyisi olabilir…

“Tum guzellikler kaybedilince anlasilir. Guzellikleri kaybetmeden onlari sahiplenmeli insan…”

Okudugunuz icin tesekkur ederim (:. Birde beni RSS Reader’ine ekleyen dostum yorumla bildirirsen sevinirim (: